- Start
- Hotel
- Porady behawioralne
- Fundacja
- Szkolenia
- Wydarzenia
- Blog
- Kontakt
Klient, który nie odwołał pobytu psa bądź odwołał go mniej jak 7 dni przed planowanym przyjazdem, jednocześnie zajmując miejsce innemu potencjalnemu klientowi, jest zobowiązany wpłacić 50 % kary umownej (rezerwacja ustna i w postaci wysłanego sms jest umową wiążącą) na poczet dokonanej rezerwacji w trybie niezwłocznym, przyjmując na siebie odpowiedzialność, trzymanego miejsca w hotelu dla swojego psa. W okresie wysokiego obłożenia (czyli: święta, ferie, majówka, wakacje), kiedy rezerwacje są zamknięte czasami na kilka miesięcy na przód, opiekun za odwołanie dokonanej rezerwacji w terminie 30 dni i mniej jest zobowiązany do poniesienia wymienionych kosztów.
Nieuregulowanie należności za brak odwołania lub zbyt późny kontakt ze strony klienta skutkuje nie przejęciem psa w żadnym innym późniejszym terminie do hotelu. Zasada ta nie dotyczy klientów, którzy w dniu rezerwacji dokonali wpłaty zadatku.